Blogi
Artikkeli
Tutkimuspalvelut
HR-johdon haasteet ja painopisteet 2023 -tutkimus
Toteutimme tutkimuksen HR-johdon haasteista ja painopistealueista. Hybridityö haastaa yrityksiä uudistamaan esihenkilötyön ja johtamisen kulttuuria.
Artikkeli
Tutkimuspalvelut
Henkilöstötutkimuksen hyödyntäminen työhyvinvoinnin kehittämisessä
Työhyvinvointi on keskeinen tekijä yrityksen menestyksessä. Hyvinvoiva henkilöstö on tuottavampi, sitoutuneempi ja innovatiivisempi. Työhyvinvoinnin kehittäminen vaatii jatkuvaa seurantaa ja kehittämistä. Henkilöstötutkimukset tarjoavat arvokasta tietoa, jonka avulla voidaan tehdä tietoisia päätöksiä ja kehittää työympäristöä entistä paremmaksi.
Blogi
Tutkimuspalvelut
Hyvän henkilöstökokemuksen vaikutus tuottavuuteen, innovaatioihin ja asiakaskokemukseen
Yrityksen menestyksen ytimessä on henkilöstökokemus. Se on tekijä, joka vaikuttaa suoraan tuottavuuteen, innovaatioihin ja asiakaskokemukseen. Kun työntekijät kokevat olevansa arvostettuja ja motivoituneita, se heijastuu koko yrityksen toimintaan.
Blogi
Tutkimuspalvelut
Kohti parempaa asiakaskokemusta
Asiakkaiden tyytyväisyyden seuraaminen on erityisen tärkeää jatkuvissa palveluissa, sillä asiakkaiden kanssa tapahtuvat kohtaamiset ovat säännöllisiä. Jokaisesta kohtaamisesta kyselyjen tekeminen ei ole kuitenkaan käytännöllistä, joten yleensä asiakastyytyväisyystutkimus tehdään vuosittain. Mikäli asiakaskanta on laaja, tutkimuksen voi kuitenkin toteuttaa myös kvartaaleittain jakamalla asiakkaat neljään osaan. Näin asiakasta lähestytään vain kerran vuodessa, mutta palautetta saadaan jatkuvasti.
Blogi
Tutkimuspalvelut
Markkinatutkimuksen kansainväliset trendit
Mitä voimme juuri nyt oppia maailman suurimmilta brändeiltä markkinatutkimuksesta, asiakaskokemuksesta ja työkaluista menestykseen? Lue tärkeimmät huomiomme Qualtricsin X4 2024 -tapahtumasta Lontoosta.
Tiedotteet
Tutkimuspalvelut
Innolink Research ja Feelback tutkimuspalvelut yhdistyvät Innolink nimen alle
Markkinatutkimuksiin erikoistunut Innolink Research ja Feelback tutkimuspalvelut yhdistyvät
Blogi
Tutkimuspalvelut
Miksi julkisen sektorin organisaatioiden kannattaa hyödyntää asiakastutkimusta?
Julkisen sektorin toimijoille asiakastutkimus on aivan yhtä tärkeää kuin yrityksillekin, vaikkei tavoitteita olekaan sidottu kasvuun ja tuloksen tekoon. Päämäärä on kuitenkin sama: sujuva palvelu ja erinomainen asiakaskokemus. Kuntatalouskin kiittää, kun palvelut toteutetaan mahdollisimman kustannustehokkaasti ja laadukkaasti.
Blogi
Tutkimuspalvelut
Rakenna menestystä asiakasta kuuntelemalla
Asiakastyytyväisyys ja organisaatiosi kilpailukyky eivät synny sattumalta. Asiakkaan kuuntelu on sparraajasi matkalla kohti menestystä: se antaa näkemyksen toimintasi nykytilasta, mutta myös tietoa tavoitetilaan pääsemisen tueksi.
Tiedote
Tutkimuspalvelut
Innolink ja Jotpa toteuttaa selvityksen työn ohessa suoritettavasta jatkuvasta oppimisesta
Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskus Jotpa ja Innolink selvittävät yhteistyössä Jotpan rahoittamissa koulutuksissa käytössä olevia työn ohessa opiskelun malleja ja niiden kustannuksia. Selvitystyön pohjalta muotoillaan lisäksi ehdotukset koulutuspiloteiksi. Tavoitteena on, että pilotoituja malleja otetaan laajasti käyttöön jatkuvan oppimisen koulutustarjonnassa.