Hyödynnä tutkittua tietoa ja menesty

Onnistuneen johtamisen tueksi on aina tarvittu tietoa. Ajantasainen tieto mahdollistaa oikeiden päätösten teon, toiminnan tuloksellisuuden ja menestyksen myös tulevaisuudessa.

Kumppaninasi tuomme tutkimuksen hyödyt käyttöösi, jotta voit saavuttaa tavoitteesi.

 

Tutkittu tieto on organisaatioille varmin pohja toimintaympäristön ymmärtämiseen, liiketoiminnan kehittämiseen ja päätösten tekoon. Tutkimuksen avulla saat tietoa markkinoista, kilpailijoista, asiakkaidesi tarpeista ja muista strategisesti tärkeistä tekijöistä, mikä auttaa organisaatioitasi kohdistamaan resurssit oikein ja edistämään tuotteiden sekä palveluiden innovointia.

Helena datadonitse
Palvelut yrityksille

Saavuta tavoitteesi tutkimusta hyödyntämällä

Kaikki tarvitsemasi tieto on löydettävissä – markkinoilta, asiakasryhmistäsi ja henkilöstöstäsi. Tutkimuksen keinoin autamme sinua keräämään sen ja jalostamaan sen tulokselliseen käyttöön yrityksellesi.

Tiedolla johdettu päätöksenteko avaa uusia kasvunäkymiä ja tuo kilpailukykyä liiketoimintaasi.

LUE LISÄÄ


Palvelut julkiselle sektorille

Johda organisaatiotasi tiedolla kohti tavoitteita

Tutkittu tieto on varmin pohja päätöksentekoon, kehittämiseen ja tavoitteiden edistämiseen.

Tutkimuksen avulla voit ymmärtää ja ennakoida uusia ilmiöitä sekä ohjata toimintaasi oikeaan suuntaan.

 

Lue lisää

Promenade Insight osaksi Innolinkiä – yhden katon alta saatavilla huippuedellytykset tiedon kokonaisvaltaiseen hyödyntämiseen

Promenade Insight vahvistaa entisestään Feelbackin ja Innolinkin yhdistymisestä muodostunutta johtavaa suomalaista tutkimustaloa. Asiakasorganisaatioille entistä laajempi, saumaton tutkimuspalvelujen kokonaisuus mahdollistaa varmemman päätöksenteon ja liiketoiminnan kehittämisen.

  LUE LISÄÄ

 

 

Asiakastarinat

Asiakkaidemme tiedolla johtamisen menestystarinoita

Technopoliksella asiakaskokemuksen huomiointi on jokaisen työntekijän DNA:ssa

Asiakaskeskeisyys on ollut toimitiloja tarjoavan Technopoliksen arvomaailman ytimessä alusta asti, jo yli 40 vuoden ajan. Asiakaskokemusta seurataan Technopoliksella jatkuvalla asiakastutkimuksella, joka mahdollistaa toiminnan johdonmukaisen kehittämisen.

LUE LISÄÄ

Markkinatutkimuksen kansainväliset trendit

Mitä voimme juuri nyt oppia maailman suurimmilta brändeiltä markkinatutkimuksesta, asiakaskokemuksesta ja työkaluista menestykseen? Lue tärkeimmät huomiomme Qualtricsin X4 2024 -tapahtumasta Lontoosta.

LUE LISÄÄ

Luota tutkittuun tietoon – opas tutkimuksen toteuttamiseen

Onnistuneen johtamisen tueksi on aina tarvittu tietoa. Ajantasainen tieto mahdollistaa oikeiden päätösten teon, toiminnan tuloksellisuuden ja menestyksen myös tulevaisuudessa.

LATAA OPAS

Miksi julkisen sektorin toimijoiden kannattaa hyödyntää asiakastutkimusta?

Julkisen sektorin toimijoille asiakastutkimus on aivan yhtä tärkeää kuin yrityksillekin, vaikkei tavoitteita olekaan sidottu kasvuun ja tuloksen tekoon. Päämäärä on kuitenkin sama: sujuva palvelu ja erinomainen asiakaskokemus. Kuntatalouskin kiittää, kun palvelut toteutetaan mahdollisimman kustannustehokkaasti ja laadukkaasti.

Lue lisää

Rakenna menestystä asiakasta kuuntelemalla

Asiakastyytyväisyys ja organisaatiosi kilpailukyky eivät synny sattumalta. Asiakkaan kuuntelu on sparraajasi matkalla kohti menestystä: se antaa näkemyksen toimintasi nykytilasta, mutta myös tietoa tavoitetilaan pääsemisen tueksi.

Lue lisää

Maahanmuuttaneiden yhteiskunnallinen osallistuminen Suomessa - kolme julkishallinnon keskeistä haastetta

Maahanmuuttaneiden yhteiskunnallinen osallistuminen Suomessa – kolme julkishallinnon keskeistä haastetta 

Tämän blogitekstin aiheena ovat kolme keskeistä haastetta, jotka nousevat esiin julkishallinnon maahanmuuttaneiden ja heidän jälkeläistensä yhteiskunnallista osallistumista edistävistä toimenpiteistä. Nämä havainnot ovat nousseet esille Innolinkin koordinoimassa Valtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoiminnan (VN TEAS) hankkeessa, joka käsittelee maahanmuuttaneiden ja heidän jälkeläistensä yhteiskunnallista osallistumista Suomessa.

LUE LISÄÄ

jatkuva operatiivinen asiakastutkimus

Varmista onnistuminen jatkuvalla
operatiivisella asiakastutkimuksella

Asiakkaan jatkuva kuuntelu on keinosi asiakkuuksien
vahvistamiseen. Strateginen ja operatiivinen jatkuva asiakastutkimus on väylä asiakkaan ajatuksiin ja mahdollisuutesi löytää liiketoimintasi kannalta ratkaisevia oivalluksia, joiden kautta rakentaa menestystä.

Lataa opas

Opas: Tunne markkinasi

Tunne markkinasi – Ota markkinatutkimuksen keinot käyttöösi

Markkinan tunteminen on yksi tärkeimmistä organisaatiosi menestykseen vaikuttavista asioista. Jotta pystyt rakentamaan kannattavaa liiketoimintaa, sinulla on oltava riittävä käsitys esimerkiksi siitä, mistä potentiaaliset asiakkaasi löytyvät, millaisia tarpeita sekä toiveita heillä on ja miten he toimivat.

LATAA OPAS

Markkinatutkimus paljastaa menestymisen mahdollisuudet

Mukavuusalueella ei tapahdu kehitystä. Tämä pätee myös liiketoiminnassa: pelkästään totutulla alueella ja tutun asiakaskunnan kanssa toimittaessa kaikki voi sujua hyvin, mutta kasvua haettaessa on katsottava laajempaa kuvaa. Kasvun mahdollistamiseksi tarvitaan markkinatutkimusta.

Lue lisää

Tilaa Innolinkin uutiskirje
ja olet ajan tasalla