Blogi
Blogi
Tiedotteet
Tutkimuspalvelut
Promenade Insight osaksi Innolinkiä – yhden katon alta saatavilla huippuedellytykset tiedon kokonaisvaltaiseen hyödyntämiseen
Promenade Insight vahvistaa entisestään Feelbackin ja Innolinkin yhdistymisestä muodostunutta johtavaa suomalaista tutkimustaloa. Asiakasorganisaatioille entistä laajempi, saumaton tutkimuspalvelujen kokonaisuus mahdollistaa varmemman päätöksenteon ja liiketoiminnan kehittämisen.
Artikkeli
Tutkimuspalvelut
Johtajuuden merkitys organisaation menestykselle
Hyvä johtaminen on peruskivi, jonka varaan organisaation menestys rakentuu. Hyvä johtaja tai esihenkilö ei ainoastaan johda ihmisiä, vaan luo ympäristön, jossa jokainen työntekijä voi kukoistaa ja kehittyä. Tämä puolestaan johtaa parempaan työilmapiiriin, tehokkuuden kasvuun ja innovaatioiden syntymiseen.
Artikkeli
Tutkimuspalvelut
HR-johdon haasteet ja painopisteet 2023 -tutkimus
Toteutimme tutkimuksen HR-johdon haasteista ja painopistealueista. Hybridityö haastaa yrityksiä uudistamaan esihenkilötyön ja johtamisen kulttuuria.
Artikkeli
Tutkimuspalvelut
Henkilöstötutkimuksen hyödyntäminen työhyvinvoinnin kehittämisessä
Työhyvinvointi on keskeinen tekijä yrityksen menestyksessä. Hyvinvoiva henkilöstö on tuottavampi, sitoutuneempi ja innovatiivisempi. Työhyvinvoinnin kehittäminen vaatii jatkuvaa seurantaa ja kehittämistä. Henkilöstötutkimukset tarjoavat arvokasta tietoa, jonka avulla voidaan tehdä tietoisia päätöksiä ja kehittää työympäristöä entistä paremmaksi.
Blogi
Tutkimuspalvelut
Hyvän henkilöstökokemuksen vaikutus tuottavuuteen, innovaatioihin ja asiakaskokemukseen
Yrityksen menestyksen ytimessä on henkilöstökokemus. Se on tekijä, joka vaikuttaa suoraan tuottavuuteen, innovaatioihin ja asiakaskokemukseen. Kun työntekijät kokevat olevansa arvostettuja ja motivoituneita, se heijastuu koko yrityksen toimintaan.
Blogi
Tutkimuspalvelut
Kohti parempaa asiakaskokemusta
Asiakkaiden tyytyväisyyden seuraaminen on erityisen tärkeää jatkuvissa palveluissa, sillä asiakkaiden kanssa tapahtuvat kohtaamiset ovat säännöllisiä. Jokaisesta kohtaamisesta kyselyjen tekeminen ei ole kuitenkaan käytännöllistä, joten yleensä asiakastyytyväisyystutkimus tehdään vuosittain. Mikäli asiakaskanta on laaja, tutkimuksen voi kuitenkin toteuttaa myös kvartaaleittain jakamalla asiakkaat neljään osaan. Näin asiakasta lähestytään vain kerran vuodessa, mutta palautetta saadaan jatkuvasti.
Blogi
Tutkimuspalvelut
Markkinatutkimuksen kansainväliset trendit
Mitä voimme juuri nyt oppia maailman suurimmilta brändeiltä markkinatutkimuksesta, asiakaskokemuksesta ja työkaluista menestykseen? Lue tärkeimmät huomiomme Qualtricsin X4 2024 -tapahtumasta Lontoosta.
Tiedotteet
Tutkimuspalvelut
Innolink Research ja Feelback tutkimuspalvelut yhdistyvät Innolink nimen alle
Markkinatutkimuksiin erikoistunut Innolink Research ja Feelback tutkimuspalvelut yhdistyvät
Blogi
Tutkimuspalvelut
Miksi julkisen sektorin organisaatioiden kannattaa hyödyntää asiakastutkimusta?
Julkisen sektorin toimijoille asiakastutkimus on aivan yhtä tärkeää kuin yrityksillekin, vaikkei tavoitteita olekaan sidottu kasvuun ja tuloksen tekoon. Päämäärä on kuitenkin sama: sujuva palvelu ja erinomainen asiakaskokemus. Kuntatalouskin kiittää, kun palvelut toteutetaan mahdollisimman kustannustehokkaasti ja laadukkaasti.