Oppaat ja webinaarit

Webinaari: Operatiivisen asiakaskokemuksen mittaaminen

Innolinkin toimitusjohtaja Pekka Vuorela ja Mandatumin Yritykset ja yksityisvarainhoidon johtaja Lasse Alvesalo pureutuivat keskiviikkona 29.11.2023 operatiivisen asiakaskokemuksen mittaamisen merkitykseen ja siinä onnistumiseen.

 

Katso webinaaritallenne

Opas: Varmista onnistuminen jatkuvalla
operatiivisella asiakastutkimuksella

Asiakkaan jatkuva kuuntelu on keinosi asiakkuuksien
vahvistamiseen. Strateginen ja operatiivinen jatkuva asiakastutkimus on väylä asiakkaan ajatuksiin ja mahdollisuutesi löytää liiketoimintasi kannalta ratkaisevia oivalluksia, joiden kautta rakentaa menestystä.

 

Lataa opas

Opas: Asiakaskokemuksen mittaaminen

Asiakkaidesi tyytyväisyys, tarpeet ja toiveet ovat avainasemassa yrityksesi menestyksen kannalta. Mitä paremmin tunnet asiakkaasi, sitä onnistuneemmin pystyt kehittämään toimintaasi kokonaisuudessaan.

Lataa opas

Opas: Innolink tutkimuskumppanina

Opas: Innolink tutkimuskumppanina

Kokenut tutkimuskumppani hahmottaa organisaation johdon konkreettisista ja seurattavista tavoitteista omalle työlleen suunnan: mitä tietoa tarvitaan, miten se kannattaa kerätä ja miten tavoitteisiin pääsyä tulee seurata.

Lataa opas

Asiakaslähtöisen tiedolla johtamisen tila julkisella sektorilla

Kaikki haluavat olla asiakaslähtöisiä:

Tiedolla johtaminen on muodostunut yhä merkitsevämmäksi osaksi organisaatioiden arkea. Selvitimme 150 julkisen sektorin organisaation vastaavalta asiantuntijalta millainen asiakaslähtöisen tiedolla johtamisen tila on heidän organisaatiossaan.

Kohderyhmän muodostivat vastaajaorganisaatioiden asiakaskokemuksesta / asiakkuuksien johtamisesta vastaavat henkilöt.

LUE LISÄÄ