Promenade Insight osaksi Innolinkiä – yhden katon alta saatavilla huippuedellytykset tiedon kokonaisvaltaiseen hyödyntämiseen
Promenade Insight vahvistaa entisestään Feelbackin ja Innolinkin yhdistymisestä muodostunutta johtavaa suomalaista tutkimustaloa. Asiakasorganisaatioille entistä laajempi, saumaton tutkimuspalvelujen kokonaisuus mahdollistaa varmemman päätöksenteon ja liiketoiminnan kehittämisen.
Innolink Research Oy on ostanut henkilöstötutkimuksiin sekä esihenkilöiden ja johdon 360-arviointeihin erikoistuneen Promenade Insight Oy:n koko osakekannan. Promenaden toimitusjohtaja ja perustaja Annarita Koli on yksi Suomen johtavista henkilöstötutkimuksen asiantuntijoista ja hän tulee vastaamaan Innolinkissä HR-tutkimusliiketoiminnasta.
– Kaupan myötä saamme arvokasta näkemystä HR-tutkimusten toteuttamiseen. Annaritalla tiimeineen on vahva osaaminen henkilöstötutkimuskentällä ja olen äärettömän innostunut siitä, että voimme yhdistää parhaat voimavarat saman katon alle, kommentoi Innolinkin toimitusjohtaja Pekka Vuorela.
Innolink Research yhdistyi äskettäin myös Feelback tutkimuspalveluiden kanssa, joten nyt koossa on vahvin palvelukokonaisuus, jonka yksikään suomalainen tutkimusalan toimija pystyy tarjoamaan.
Ehjä tutkimuskokonaisuus tuottaa arvokkaimmat oivallukset
Innolink pystyy jatkossa tarjoamaan suomalaisille organisaatioille yhä vahvempaa ja kokonaisvaltaisempaa tutkimustiedon hyödyntämistä, Vuorela painottaa.
On tyypillistä, että organisaatiot tilaavat yksittäisiä tutkimuksia eri toimijoilta, ja näin yhteys tutkimusten välillä jää löytämättä. Vuorela korostaa, että saman tutkimustalon toteuttama, ehjä kokonaisuus antaa aina parhaan hyödyn.
– Niin kauan kuin tutkimukset pidetään siiloissa, syvällinen insight jää puuttumaan. Meille on tärkeää löytää kausaliteetti tutkimusten välillä – esimerkiksi asiakaskokemuksen puutteisiin voi löytyä selitys henkilöstötutkimuksen tuloksista. Tuomme perinteisten, yksittäisten mittausten tilalle palvelun, jolla löydetään yritystoiminnan menestystekijöitä ja autetaan kehittämään toimintaa niiden mukaisesti. Laajat resurssimme mahdollistavat yhteistyössä myös nopeuden, kustannustehokkuuden ja strategisen tason kumppanuuden.
Lisätietoja:
Pekka Vuorela, Innolink Research Oy, 050 571 8804
Annarita Koli, Promenade Insight Oy, 040 519 1380
Innolink liittyi osaksi Go On -konsernia elokuussa 2024, tuloksena syntyi suurin suomalainen tutkimustalo ja henkilöstöpalveluiden edelläkävijä.
- Innolink on vahvempi kuin koskaan: markkinoiden vakuuttavin palveluportfolio ja laajin asiantuntemus 08.10.2024
- Go On ja Innolink yhteistyöhön Jokereiden kanssa 27.09.2024
- Promenade Insight osaksi Innolinkiä – yhden katon alta saatavilla huippuedellytykset tiedon kokonaisvaltaiseen hyödyntämiseen 11.09.2024
- Johtajuuden merkitys organisaation menestykselle 02.09.2024
- HR-johdon haasteet ja painopisteet 2023 -tutkimus 30.08.2024
- Henkilöstötutkimuksen hyödyntäminen työhyvinvoinnin kehittämisessä 30.08.2024
- Hyvän henkilöstökokemuksen vaikutus tuottavuuteen, innovaatioihin ja asiakaskokemukseen 30.08.2024
- Kohti parempaa asiakaskokemusta 29.08.2024
- Markkinatutkimuksen kansainväliset trendit 16.08.2024
- Innolink Research ja Feelback tutkimuspalvelut yhdistyvät Innolink nimen alle 14.08.2024
- Miksi julkisen sektorin organisaatioiden kannattaa hyödyntää asiakastutkimusta? 10.06.2024
- Rakenna menestystä asiakasta kuuntelemalla 23.05.2024
- Innolink ja Jotpa toteuttaa selvityksen työn ohessa suoritettavasta jatkuvasta oppimisesta 16.05.2024
- Maahanmuuttaneiden yhteiskunnallinen osallistuminen Suomessa - kolme julkishallinnon keskeistä haastetta 03.05.2024
- Rekrytoivat koulutukset - K-Ryhmä 10.04.2024