Näet selkeästi

Supermittareilla teemme johtamisesta kirkasta ja ketterää

tutkimuspalvelumme auttavat asiakkaitamme ymmärtämään ja tätä kautta johtamaan paremmin kaikkia kriittisiä kohderyhmiä: markkinaa, myyntiä, asiakkaita ja henkilöstöä. Lisäksi räätälöimme asiakkaidemme tarpeista kumpuavia erillistutkimuksia. Toimimme asiakkaidemme strategisena kumppanina ja olemme mukana jalkauttamassa tutkimustuloksia liiketoimintaan.

mittaristotyön avulla tiivistämme asiakkaidemme mission, arvot ja strategian yhdistelmämittareiksi helposti seurattavaan ja visuaaliseen muotoon. Tutkimustulokset ovat hyödynnettävissä InnolinkWeb®-raportointiportaalin kautta.

tuotamme tietoa monipuolisesti eri toimialoilta (mm. teollisuus, metsä, elintarvikkeet, ICT, kauppa ja vakuutusala), start-up-yrityksistä aina globaaleihin toimijoihin asti. Tutkimustietoa meiltä löytyy kerättynä yli 180 maasta, yhteensä yli 5 000 tutkimuksen verran.

Palvelumme

Markkinatutkimus

Markkinatutkimus tuo apua myynnin ja markkinoinnin strategisiin linjauksiin. Tutkimuksen avulla voidaan tarkastella, mikä saa asiakkaat ostamaan, mitkä heidän tarpeensa ovat tai mikä on yrityksen positio tietyllä markkina-alueella.

Henkilöstötutkimus

Henkilöstötutkimuksen kohteina ovat yrityksen henkilöstö, sisäiset toiminnot tai esimiehet. Tutkimuksen avulla voidaan tarkastella, kuinka tyytyväistä henkilöstö on, miten lisätä työn tuottavuutta tai vastaako henkilöstön osaaminen asiakastarpeita.

Asiakastutkimus

Asiakastutkimus mittaa organisaation suorituskykyä asiakasrajapinnassa ja antaa eväitä myynnin lisäämiseen. Tutkimuskohteina voivat olla yrityksen asiakkaat, kilpailijoiden asiakkaat, potentiaaliset asiakkaat tai vaikkapa brändin tunnettuus.

Myyntitutkimus

Myynnin kehittämisen tukena toimivissa tutkimuksissa tarkastellaan asiakkaiden ja markkinan lisäksi yrityksen myynnin prosesseja. Myyntitutkimus mittaa esimerkiksi toimittaja- ja alihankintaprosessin tehokkuutta, myynnin prosessin tehokkuutta sekä markkinan myynti- ja uusasiakkuuspotentiaalia.

Erillistutkimukset

Erillistutkimukset räätälöidään asiakkaan monimuotoisiin tarpeisiin. Erillistutkimuksiimme kuuluvat esimerkiksi alueiden vetovoimaisuuden mittaukset, trendien ennakointitutkimukset, hankearvioinnit ja kuluttajille suunnatut tutkimukset, kuten hinnoittelututkimus ja tuote- ja konseptitestaus.

Konsultointi ja valmennus

Konsultointipalvelumme auttavat sinua hyödyntämään tutkittua tietoa käytännössä ja kehittämään toimintaasi. Valmennuksissa hyödynnämme analyyttistä osaamistamme: valmennamme esimerkiksi yrityksen myyntiä, jotta se pystyisi tehostamaan toimintaansa tutkimustulosten viitoittamalla tavalla.

Asiantuntijamme

Tutkimus

Tuukka Suoniemi

Liiketoimintajohtaja

Konserni

Pekka Vuorela

Toimitusjohtaja

Tutkimus

Pasi Lahtinen

Tutkimusjohtaja

Tutkimus

Mikko Ulander

Tutkimusjohtaja

Tilaa Innolinkin uutiskirje ja ryhdy tiedolla johtajaksi.

 

Miten voimme helpottaa arkeasi? Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

 

Ota yhteyttä