Innolink

Kirjoittaja

Innolinkin syksyn 2020 webinaareissa syvennytään tiedolla johtamisen, NPS:n ja asiakkuuksien kasvattamisen sekä tiedon visualisoinnin teemoihin. Tutustu ja ilmoittaudu mukaan asiantuntijawebinaareihimme!

 

NPS Huolto: lisää onnellisia kilometrejä organisaation asiakaskokemukseen 30.9. klo 9.00

NPS Huollossa avataan organisaation konepelti ja viritetään kone palvelemaan asiakaskokemuksen ja tiedolla johtamisen tarpeita.

Katso tallenne

 

Asiakkuuksien kasvattaminen tiedolla johtamisen keinoin 8.10. klo 14.00

Webinaarissa syvennymme kovan asiakasdatan ja asiakaskokemustiedon hyödyntämiseen strategisessa johtamisessa ja operatiivisessa toiminnassa. Annamme myös keinoja, miten asiakasarvoa voidaan kasvattaa suositteluhalukkuutta vahvistamalla ja asiakaspoistumaa alentamalla.

Katso tallenne

 

Tiedon visualisointi 20.10. klo 9.00

Webinaarissa käsittelemme tiedon visualisoinnin merkitystä sekä tiedon jalostamista ja viestimistä. Tarkastelemme myös  yleisimpien tilastokuvaajien heikkouksia ja vahvuuksia yksinkertaisten esimerkkien kautta.

Katso tallenne

 

Webinaarimme ovat kaikille avoimia ja ilmaisia. Webinaarien tallenteet lähetetään kaikille ilmoittautuneille. Tervetuloa!


Viimeisimmät blogit: