Tuukka Suoniemi

Kirjoittaja

Asiakaslähtöisyys, asiakastyytyväisyyden kehittäminen ja asiakaskokemuksen parantaminen. Näitä termejä yritykset toistavat ahkerasti omissa yritysesittelyissäään ja -tarinoissaan.

Mutta millä tasolla asiakastutkimukset ja niiden tulosten hyödyntäminen käytännössä on yrityksissä? Vaikka asiakasymmärryksen merkitys tiedostetaan, jäävät asiakastutkimukset ja niiden kehittäminen helposti arjen kiireessä paitsioon.

Asiakastutkimukset tarjoavat työkaluja, joilla voi parantaa niin asiakastyytyväisyyttä, lisätä myyntiä, vahvistaa markkina-asemaa ja muokata yrityksen imagoa.

Olisiko nyt aika freesata asiakastutkimukset tähän päivään? Räätälöimme tutkimukset aina asiakkaiden tarpeet edellä tukemaan yrityksen muita strategisia tavoitteita ja tiedolla johtamisen mittareita.

Anna meidän auttaa tehostamaan liiketoimintaasi ja tekemään parempia päätöksiä tutkitun tiedon keinoin.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Liiketoimintajohtaja Tuukka Suoniemi

Email: tuukka.suoniemi@innolink.fi

Puh: +358 50 405 9145


Viimeisimmät artikkelit:

Tilaa Innolinkin uutiskirje ja ryhdy tiedolla johtajaksi.

 

Miten voimme helpottaa arkeasi? Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

 

Ota yhteyttä