Innolink

Kirjoittaja

Päivitys 20.11.2019: Satasairaala on palkittu IHF:n kansainvälisessä kilpailussa marraskuun 2019 alussa Muscatissa, Omanissa. Tunnustuspalkinto myönnettiin kategoriassa Asiakaskokemuksen johtaminen ja palvelukulttuurin kehittäminen. Onnea Satasairaala – kovan työn tulokset on huomattu myös kansainvälisesti! Tästä on hyvä jatkaa.

Satakunnan sairaanhoitopiiri on valittu ainoana suomalaisena terveydenhuoltoalan edustajana IHF:n kansainvälisen kilpailun finaaliin. Satasairaalan tiedolla johdettu asiakaskokemuksen kehittämisen toimintamalli valikoitui finaaliin kategoriassa Asiakaskokemuksen johtaminen ja palvelukulttuurin kehittäminen. Kategorioiden ansioituneimmat palkitaan marraskuussa 2019. Ehdolla oli 121 hanketta, 92 organisaatiosta ja 34 eri maasta.

”Pitkäjänteinen ja huolellisesti rakennettu tiedolla johtamisen toimintamallimme asiakaskokemuksen kehittämiseksi tuottaa näkyviä tuloksia Suomessa sekä sydäntä lämmittävää tunnustusta myös kansainvälisellä tasolla. Erinomaisessa yhteistyössä Innolinkin kanssa on rakennettu ensin huolellisesti tiedolla johtamisen arkkitehtuuri, sitten tiedon hyödyntämisen prosessit on mallinnettu ja toteutettu käytännön tasolla, syvälle toimintakulttuuriin asti”, painottaa sairaanhoitopiirin johtaja Ermo Haavisto.

Lue, miten Satasairaala on rakentanut asiakaskokemuksen tiedolla johtamisen toimintamallinsa:

Lue artikkeli

 

Lisätietoja:
Satasairaala, asiakaspalvelupäällikkö Mari Viljanen-Peuraniemi,
mari.viljanen-peuraniemi@satasairaala.fi
Innolink, tiedolla johtamisen konsultti Petteri Halmela, petteri.halmela@innolink.fi

Viimeisimmät artikkelit: