Atte Pentikäinen

Kirjoittaja

Olen monesti miettinyt oman työni ja työnantajani hienoutta. Asiakaspäällikkönä minulla on oikeus nähdä ja olla mukana meidän konsernimme koko asiakaskentässä. Olen pohtinut lukuisia kertoja mikä siitä tekee niin mukavaa, etten koe työn olevan vain työtä vaan yhteisömme eli omanlaisensa perheen arkea. Ajatuksissani olen päätynyt useasti siihen mihin aikaisemmalla työurallani ammattiurheilijana törmäsin, voittavaan ja yhtenäiseen joukkueeseen. Edesmennyt valmentajani sanoi aina että ”Voittaja keksii keinot”, se meidän Innolinkin tavoitekin on – löytää ne ratkaisut, jotka hyödyttävät asiakkaitamme eniten. Meidän missiomme ”Helpotamme johtamisen arkea” ei ole tuulesta temmattu.

Meidän työmme ja toimintakulttuurimme on osiltaan samankaltaista kuin huippu-urheiluorganisaatioissa.

Konsernin henkilöstöpalveluyhtiö Innolink Staff on kuin urheilutoimenjohtaja, pyrkii löytämään oikean tekijän oikeaan positioon. Vähän niin kuin urheilumaailmassakaan, joukkue ei voi olla täynnä vain maalintekijöitä tai duunareita. Hyvin rakennetussa tiimissä jokainen tietää roolinsa ja koko joukkue arvostaa kaikkia jäseniään. Innolink Staffin tarjoama henkilökohtainen ja räätälöity palvelu on jotain ainutlaatuista – siinä on upeaa saada olla mukana.

Innolinkin tiedolla johtamisen liiketoiminnassa olemme asiakkaille kuin huippuvalmentajia tai scoutteja, pyrimme tuomaan esiin asiat, jotka helpottavat johtamisen arkea. Tutkimukset, joita räätälöimme jokaiselle asiakkaallemme, tuovat johdolle esiin esimerkiksi sen, miten heidän yrityksensä nähdään markkinassa, miten heidän tiiminsä voi ja miten he voisivat olla parempia omilla ydinosaamisalueillaan joka päivä.

Analytiikan palvelut ovat osiltaan kuin video- ja taktiikkavalmennusta, jonka avulla saadaan datasta näkyviin uusia näkökantoja, vuorovaikutussuhteita, löydetään loistavasti uusia polkuja esimerkiksi asiakaskäyttäytymisestä ja tuodaan aivan uusi, datalla höystetty syvempi näkökulma esiin tutkimustuloksista.

Meidän konsultointitiimimme on raudanluja ammattilaisporukka, joka on verrattavissa yksilö- ja taitovalmentajiin. He osaavat rakentaa tiedolla johtamisen kokonaisarkkitehtuurin, luoda prosessin, jonka avulla kerätään tarkasti relevanttia strategista tietoa erilaisista lähteistä ja kanavoidaan tieto tavoitteisiin johtavavaksi toiminnaksi – auttamaan päätöksentekoa organisaation kaikilla tasoilla. Laajojen valmennuspalvelujen avulla mm. tiedolla johtamisen toimintakulttuuria juurrutetaan osaksi arkea, myyntityötä tehostetaan tai sparrataan henkilöstön vuorovaikutusta ja osaamiskulttuuria myös yksilötasolla – kehitetään monipuolisesti arkista suorituskykyä.

Asiakaspäällikkönä on ilo ja kunnia olla kaikissa näissä meidän konsernimme palveluissa mukana ja auttamassa asiakkaitamme arjen toiminnassa, auttaa heitä ottamaan askeleita oikeaan suuntaan, suoriutumaan liiketoiminnassaan tehokkaammin, tiedostamaan tarkemmin mitä ja milloin kulloinkin kannattaa tehdä.

”Atten kanssa on välitöntä asioida ja suunnitella yhdessä tulevia koitoksia. Yhteistyö ja yhteydenpito on aina helppoa ja mukavaa, kun kumppanina on asiansa tunteva ja samalla aallonpituudella oleva, keinot keksivä henkilö, joka ymmärtää haasteitamme”,   hallituksen varapuheenjohtaja Niklas Mattsson, Insta Group Oy.

Lue lisää Insta-yhteistyöstä.

 

Atte Pentikäinen
Asiakaspäällikkö, Innolink

Tutustu Innolinkin palveluihin
#innolink
#yhdessärohkeastiketterästi
#Insta
#innolinkstaff
#tyonjatekijankohtauspaikka

 


Viimeisimmät blogit: