NPS Huolto – Lisää onnellisia kilometrejä  organisaatiosi asiakaskokemukseen

Onko organisaatiosi NPS luku, jota täytyy mielestäsi kasvattaa vai olisiko parempi saada sen tehot kohdilleen?

NPS Huollossa avataamme organisaatiosi konepellin ja viritämme koneen palvelemaan asiakaskokemuksen ja tiedolla johtamisen tarpeita. Tarkistamme, että data tuottaa informaatiota juuri niistä asioista, joista sen pitäisi. Teemme tarvittavat säädöt ja varmistamme, että tieto tukee liiketoimintaasi ja tietoon perustuva toiminta johtaa tavoitteisiin huomioiden asiakasnäkökulman.

Tarjoamme laajemman näkökulman NPS-suositteluindeksiin yhdistämällä asiakkaidenne suosittelutodennäköisyyden yrityksenne asiakas- ja liiketoimintatietoon sekä muihin operatiivisiin tutkimusmittareihin.

Tarjoamme selkeän näkemyksen siihen, miten liiketoiminnan osa-alueita voi kehittää NPS Huollon avulla. Kerromme myös, milloin voi olla hyödyllistä tavoitella NPS-suositteluindeksin nostoa.

Katso webinaaritallenne NPS Huollosta.

 

Ota yhteyttä
Tuukka Suoniemi
Email: tuukka.suoniemi@innolink.fi
Puh: +358 50 405 9145

Kysy lisää NPS Huollosta!