NPS Huolto: lisää onnellisia kilometrejä organisaation asiakaskokemukseen -webinaari

30.9.2020 klo 9.00-10.00

NPS on asiakaskokemuksen mittaamisen kulmakiviä, onhan se yksinkertainen ja helppokäyttöinen. Ulkoisesti yksinkertainen malli voi kuitenkin olla sisältä monimutkainen.

Organisaatioilla on käytössä hyvin erilaisia “NPS-koneita”. Yksinkertaisimmillaan NPS on kuin auto, jolla on tehtävä viedä paikasta A paikkaan B. Mittari toimii ja antaa fiiliksen, että sen kyydissä pääsee helposti perille. Kun organisaatio on käyttänyt NPS-mittausta pidempään, tarpeet kuitenkin syvenevät.

NPS Huolto -webinaarissa avaamme organisaation konepellin ja viritämme koneen palvelemaan asiakaskokemuksen ja tiedolla johtamisen tarpeita. Perille pääsyn lisäksi tarkastelemme NPS-ajon kustannuksia, ajokokemusta ja vauhtia.

Tervetuloa kuulemaan lisää tiedolla johdetusta NPS Huollosta! Asiantuntijana toimii Innolinkin liiketoimintajohtaja Tuukka Suoniemi.

Ilmoittaudu mukaan

Webinaari on kaikille avoin ja ilmainen. Webinaarin tallenne lähetetään kaikille ilmoittautuneille.

Katso myös muut syksyn webinaarimme: