NPS Huolto: lisää onnellisia kilometrejä organisaation asiakaskokemukseen -webinaari

30.9.2020 klo 9.00-10.00

NPS on asiakaskokemuksen mittaamisen kulmakiviä, onhan se yksinkertainen ja helppokäyttöinen. Ulkoisesti yksinkertainen malli voi kuitenkin olla sisältä monimutkainen.

Organisaatioilla on käytössä hyvin erilaisia “NPS-koneita”. Yksinkertaisimmillaan NPS on kuin auto, jolla on tehtävä viedä paikasta A paikkaan B. Mittari toimii ja antaa fiiliksen, että sen kyydissä pääsee helposti perille. Kun organisaatio on käyttänyt NPS-mittausta pidempään, tarpeet kuitenkin syvenevät.

NPS Huolto -webinaarissa avaamme organisaation konepellin ja viritämme koneen palvelemaan asiakaskokemuksen ja tiedolla johtamisen tarpeita. Perille pääsyn lisäksi tarkastelemme NPS-ajon kustannuksia, ajokokemusta ja vauhtia.

Tervetuloa kuulemaan lisää tiedolla johdetusta NPS Huollosta! Asiantuntijana toimii Innolinkin liiketoimintajohtaja Tuukka Suoniemi.

 

Kirjaudu katsoaksesi webinaaritallenteen

 

 

Katso myös muut syksyn webinaarimme: