Myyntitutkimukset

Miten lisään myyntiä? Miten suuntaan resurssit oikein? Miten luon edellytykset toimivalle asiakaskohtaamiselle?

Myyntitutkimus

Myyntitutkimus kartoittaa yrityksesi myynnin kontaktipisteiden kehittämiskohteet ja vahvuudet. Myyntipotentiaalikartoitus toimii strategisen päätöksentekosi tukena, kun haluat vahvistaa markkina-asemaasi uusissa asiakasryhmissä, laajentaa kokonaan uusille markkina-alueille tai testata palvelu- ja tuotekonseptejasi.

Asiakaskohtaamisen seuranta

Kun haluat kehittää asiakaskohtaamisen laatua jatkuvasti, asiakaskohtaamisen seuranta auttaa myyjää kehittämään osaamistaan. Asiakas ja myyjä arvioivat kohtaamisensa palautejärjestelmässä.

Voitetun ja hävityn kaupan analyysi

Kun haluat tietää, miksi olet hävinnyt tai voittanut merkittäviä kauppoja, selvitämme voitetun ja hävityn kaupan analyysilla heikot kohtasi ja menestystekijäsi.

Ota yhteyttä – kerromme mielellämme lisää