Markkinatutkimukset

Mikä on yritykseni asema nykyisessä markkinatilanteessa? Mitä mahdollisuuksia minulla on markkinoilla?

Markkinatutkimus

Markkinatutkimuksella kartoitettu tieto toimii strategisen päätöksentekosi tukena, kun haluat vahvistaa markkina-asemaasi tai lanseerata tuotteen tietyissä asiakasryhmissä, laajentaa kokonaan uusille markkina-alueille, uudistaa brändimielikuvaasi tai palvelu- ja tuotekonseptejasi. Itse tutkimus toimii myös tehokkaana markkinointiviestinnän välineenä.

Markkinatutkimuksen avulla selvitämme sinulle yrityksesi aseman nykyisessä markkinatilanteessa, mitä mahdollisuuksia yritykselläsi on, markkinasi ostokäyttäytymisen, kilpailijat ja päätoimijat.

Onko brändilläni riittävästi nostetta vai menevätkö kilpailijat edelle? Miten erottaudun?

Bränditutkimus

Bränditutkimus auttaa, kun haluat saada työvälineitä ja ideoita brändimielikuvan kehittämiseen, löytää erottavan kilpailuedun tai hallita mainettasi. Selvitämme sinulle brändisi tunnettuuden, kilpailijat, markkina-aseman, maineen, mielikuvat, haluttavuuden ja asiakaslojaliteetin.

Mistä työpaikan vetovoima rakentuu? Mitä meistä puhutaan työnantajana?

Työnantajatutkimus

Työnantajatutkimuksella selvität omat vahvuutesi, haasteesi ja mahdollisuutesi työnantajana verrattuna samalla toimialalla toimiviin muihin kiinnostaviin työnantajiin. Saat vastauksia moniin mieltä askarruttaviin kysymyksiin, kuten Mitkä yritykset ovat toimialani kiinnostavimpia työnantajia? Mistä työpaikan vetovoima rakentuu? Mitä meistä puhutaan työnantajana? Miten pidämme nykyiset työntekijät? Miten houkuttelemme uusia?

Ota yhteyttä – kerromme mielellämme lisää