Erotu tehokkaasti

Konsultoimme ja analysoimme markkinanäkyvyyttä tuloksellisesti.

Tuleeko yrityksesi esiin toimialan tärkeimmillä hakusanoilla? Tiedätkö, mitä potentiaaliset asiakkaat etsivät, tai miten he vertailevat eri palveluita ja tuotteita verkossa ennen ostopäätöksen tekemistä?

Autamme yritystäsi löytymään ja näkymään verkossa paremmin sekä mittaamaan markkinoinnin tulokset oikein. Yrityksellesi räätälöidyn markkinanäkyvyyden mittariston avulla voit tehdä tietoon perustuvia päätöksiä ja parantaa liikevaihtoa.

Palvelumme

Hakusanamainonta ja konsultaatio

Google Adwords -mainonta tavoittaa palveluitasi tai tuotteitasi etsivät asiakkaat oikealla hetkellä. Ota meihin yhteyttä, kun tarvitset konsultointia Adwords-mainonnasta. Toteutamme yrityksellesi tehokkaat kampanjat ja optimoimme Adwords-tilisi kuntoon.

Facebook-mainonta

Facebook-mainonta tuo näkyvyyttä brändillesi. Maksetulla mainonnalla pystyt kohdentamaan viestisi monipuolisesti ja tavoitat tehokkaasti erilaisia kohderyhmiä. Tiesitkö, että melkein yli puolet suomalaisista on Facebookin käyttäjiä? Joukkoon mahtuu siis myös B2B-puolen ostajia.

Sosiaalisen median strategia

Somestrategia on relevantti kaikille yrityksille. Selkeällä ja kirkastetulla somestrategialla yritys puhuttelee ja tavoittaa sille tärkeitä kohderyhmiä sosiaalisessa mediassa. Strategian avulla tunnistetaan oikeat kohderyhmät ja hetket, joina someaktiivisuus kannattaa.

Digitaalisen jalanjäljen auditointi

Yrityksen digitaalisen markkinoinnin toimivuutta ja sen potentiaalia voidaan mitata digitaalisen jalanjäljen auditoinnilla. Tiedätkö, kuinka sivusi erottuu kilpailijoiden sivuista? Analyysissa selvitetään, mistä toimialan Google-hauista yrityksesi on löydyttävä – ja kuinka hyvin se löytyy sieltä nyt tai tulevaisuudessa.

Brändistrategia

Brändistrategia toimii yrityksen kaikkea tekemistä ohjaavana kompassina. Brändistrategia ohjaa sitä, miten yritys näyttäytyy asiakkailleen. Sen avulla syntyykin houkutteleva brändi, joka toimii myynnin tehokkaana työkaluna.

Markkinoinnin tuloksellisuus

Onko yrityksesi KPI-mittarit asetettu oikein ja seurataanko niitä? Markkinanäkyvyyden mittarit kertovat, miten yritys näkyy verkossa sekä mistä hauista ja liikenteestä potentiaalinen asiakasvirta koostuu. Autamme asiakkaitamme mittaustulosten jalkauttamisessa liiketoimintaan monipuolisesti myös markkinoinnin ulkopuolella.

Asiantuntijamme

Markkinanäkyvyys

Jasmin Åbacka

Avainasiakkuuspäällikkö

Konserni

Ari Vallin

Asiakaspäällikkö

Tutkimus

Tuomas Liukkala

Tutkimusjohtaja

Tilaa Innolinkin uutiskirje ja ryhdy tiedolla johtajaksi.

 

Miten voimme helpottaa arkeasi? Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

 

Ota yhteyttä