Innolink

Kirjoittaja

Digitalisoitunut maailma on tuonut koko maailman valikoiman kaikkien kuluttajien saataville. Yritysten näkökulmasta monikanavainen toimintaympäristö on tehnyt kuluttajien ostokäyttäytymisen ymmärtämisestä yhä haastavampaa. Kuluttajat pirstoutuvat erilaisiin kohderyhmiin, joiden tavoittaminen ja markkinoilla erottautuminen vaatii uudenlaista perehtymistä kuluttajan ostopolun vaiheisiin ja taustavaikuttajiin.

Mitkä trendit ohjaavat kuluttajien valintoja? Mistä lähteistä kuluttajat hakevat tietoa ostopäätöstensä tueksi? Mikä on asiakaspalvelun, kivijalan tai mainonnan rooli ostopolun eri vaiheissa? Miten hyvin tavoiteltu kohderyhmä tuntee tuotteesi?

Kuluttajatutkimusten avulla vastauksia ei tarvitse arvailla, vaan paneelitiedonkeruussa ääneen pääsevät itse kuluttajat ja heidän aidot mielipiteensä.

Räätälöimme kuluttajatutkimukset aina asiakkaiden tarpeet edellä tukemaan yrityksen muita strategisia tavoitteita ja tiedolla johtamisen mittareita.

Miten hyvin esimerkiksi tiedät, mitä kuluttajat aikovat tehdä tulevana kesänä ja mihin he lomarahansa käyttävät? Kannattaisiko kysyä suoraan kuluttajilta?

Ota rohkeasti yhteyttä!

Liiketoimintajohtaja Tuukka Suoniemi

Email: tuukka.suoniemi@innolink.fi

Puh: +358 50 405 9145


Viimeisimmät artikkelit:

Tilaa Innolinkin uutiskirje ja ryhdy tiedolla johtajaksi.

 

Miten voimme helpottaa arkeasi? Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

 

Ota yhteyttä