Tuukka Suoniemi

Kirjoittaja

Tiedolla johtamisessa ollaan koko ajan avainmittareiden kautta tekemisen pulssilla. Varmasti koronaviruksen mukanaan tuoma tilanne yhteiskunnassa ja yrityselämässä vaikuttaa osaltaan kaikkeen liiketoimintaan. On ollut hienoa huomata, että Innolinkin tiedolla johtamisen asiakkaat esimerkiksi asiakaskokemuksen palveluissa ovat pitäneet asiakkaansa keskiössä ja projektit rullaavat hienosti. Tuntuu jopa siltä, että poikkeuksellinen tilanne on entisestään korostanut asiakaskokemuksen mittaamisen asemaa asiakasorganisaatioissamme.

Raportti Innolinkin puhelinhaastatteluista tältä päivältä kertoi, että haastateltavat ovat olleen hyvin tavoitettavissa ja haastattelut ovat sujuneet laadukkaasti. Myös sähköisten tutkimusten vastaamisaktiivisuus on ollut hyvää ja vastausten laatu normaalilla tasolla.

Pidämme hyvässä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa myös konsultointi- ja analytiikkaprojektit liikkeellä. Keksimme kyllä eri tilanteisiin sopivat ratkaisut yhdessä ja ketterästi.

 

Tuukka Suoniemi
Kirjoittaja on Innolinkin tutkimuspalveluiden
liiketoimintajohtaja

Tutustu Innolinkin tiedolla johtamisen palveluihin
#innolink
#tiedollajohtaminen
#tutkimus #analytiikka #konsultointi
#koronavirus
#yhdessärohkeastiketterästi


Viimeisimmät blogit: