Asiakkuuksien ja myynnin tiedolla johtaminen

2.9.2021 torstaina klo 9.00–9.30
Innolinkin tiedolla johtamisen webinaarisarjan 4. osa
Tiedolla johtamisen asiantuntija, toimitusjohtaja Pekka Vuorela

Systemaattinen asiakkuuksien kasvattaminen vaatii onnistuakseen kokonaisvaltaista tiedolla johtamisen kehittämistä. Syvennymme kovan asiakasdatan ja asiakaskokemustiedon hyödyntämiseen strategisessa johtamisessa ja operatiivisessa toiminnassa sekä annamme keinoja, joilla asiakasarvoa voidaan kasvattaa suositteluhalukkuutta vahvistamalla ja asiakaspoistumaa alentamalla.

Tervetuloa kuulemaan lisää toimitusjohtaja Pekka Vuorelan näkemyksiä asiakkuuksien ja myynnin tiedolla johtamisesta!

 

ILMOITTAUDU Asiakkuuksien tiedolla johtaminen -WEBINAARIIN 2.9.

 

Seuraa kanaviamme ja osallistu elo-syyskuussa asiakkuuksien tiedolla johtamisen webinaarisarjaamme, jossa syvennymme torstaisin seuraaviin teemoihin:

Osa 1. Miksi tarvitaan datastrategia?
12.8. klo 9.00–9.30
Tietojohtamisen asiantuntija Anssi Vartiainen

Osa 2. Liiketoimintalähtöinen mallintaminen –​ asiakkuuksien johtamisen mittaristo ja käsitemallit​
19.8. klo 9.00-9.30
Tiedolla johtamisen konsultoinnin johtaja Juuse Montonen

osa 3. Miten paljon asiakkuuksista voidaan oppia peruslaskutustiedoista?
26.8. klo 9.00-9.30
Analytiikan liiketoimintajohtaja Matti Paavonen

Osa 4. Asiakkuuksien ja myynnin tiedolla johtaminen
2.9. klo 9.00-9.30
Tiedolla johtamisen asiantuntija, toimitusjohtaja Pekka Vuorela

Osa 5. Asiakaskokemuksen mittaamisen trendit
16.9. klo 9.00-9.30
Tiedolla johtamisen tutkimusjohtaja Pasi Lahtinen