Asiakaskokemuksen mittaamisen trendit

16.9.2021 torstaina klo 9.00–9.30
Innolinkin tiedolla johtamisen webinaarisarjan 5. osa
Tiedolla johtamisen tutkimusjohtaja Pasi Lahtinen

Maailma ja yrityselämä ovat jatkuvassa muutoksessa. Kuitenkin lainalaisuus ”Tyytyväiset asiakkaat ostavat enemmän nyt ja tulevaisuudessa” pitää yhä edelleen paikkansa. Tämän vuoksi organisaatiot ovat kautta historian mitanneet asiakkaidensa tyytyväisyyttä toimintaansa.

Innolinkin tiedolla johtamisen tutkimusjohtaja Pasi Lahtinen käy läpi, miten asiakaskokemuksen mittaamisen tulisi sopeutua muuttuvaan toimintaympäristöön, ja miten mittaamisesta saataisiin maksimaalinen hyöty koko organisaatiolle.

Webinaarissa käsitellään tarkemmin:

  • miten asiakaskokemuksen mittaaminen on muuttunut,
  • mitä liiketoiminnallisia hyötyjä 2020-luvun asiakastyytyväisyystutkimus tuottaa ja
  • mitkä ovat tämän päivän ratkaisut asiakaskokemuksen selvittämisessä.

Tervetuloa kuulemaan lisää asiakaskokemuksen mittaamisesta!

 

ILMOITTAUDU Asiakaskokemuksen mittaamisen trendit -WEBINAARIIN 16.9.

 

Seuraa kanaviamme ja osallistu elo-syyskuussa asiakkuuksien tiedolla johtamisen webinaarisarjaamme, jossa syvennymme torstaisin seuraaviin teemoihin:

Osa 1. Miksi tarvitaan datastrategia?
12.8. klo 9.00–9.30
Tietojohtamisen asiantuntija Anssi Vartiainen

Osa 2. Liiketoimintalähtöinen mallintaminen –​ asiakkuuksien johtamisen mittaristo ja käsitemallit​
19.8. klo 9.00-9.30
Tiedolla johtamisen konsultoinnin johtaja Juuse Montonen

osa 3. Miten paljon asiakkuuksista voidaan oppia peruslaskutustiedoista?
26.8. klo 9.00-9.30
Analytiikan liiketoimintajohtaja Matti Paavonen

Osa 4. Asiakkuuksien ja myynnin tiedolla johtaminen
2.9. klo 9.00-9.30
Tiedolla johtamisen asiantuntija, toimitusjohtaja Pekka Vuorela

Osa 5. Asiakaskokemuksen mittaamisen trendit
16.9. klo 9.00-9.30
Tiedolla johtamisen tutkimusjohtaja Pasi Lahtinen