Jatkuva asiakastutkimus

Projektit • Toimitukset • Asiakaspalvelu • Myynti

Jatkuva reaaliaikainen asiakaskokemuksen mittaaminen varmistaa, että kehitystä tapahtuu asiakaskokemuksen ja organisaation tavoitteiden kannalta tärkeimmissä avainprosesseissa ja oikeat asiat pysyvät agendalla sekä mahdollistavat nopean reagoinnin poikkeamiin. Jatkuva tiedon kerääminen, seuranta ja tiedon pohjalta tehtävät toimenpiteet johtavat syvempiin asiakassuhteisiin ja tyytyväisempiin asiakkaisiin.

mittaa avainprosesseja

Jatkuva reaaliaikainen asiakaspalautteen kerääminen varmistaa, että kehitystä tapahtuu asiakaskokemuksen ja organisaation tavoitteiden kannalta tärkeimmissä avainprosesseissa.

Asiakaspalautetta tulee kerätä organisaation toiminnan kannalta oleellisimmissa mittauspisteissä, kuten esimerkiksi projektien ja toimitusketjun eri vaiheissa sekä asiakaskohtaamisten ja myyntitapahtumien yhteydessä.

toimi reaaliaikaisesti

Jatkuvan asiakastutkimuksen avulla organisaation tavoitteiden kannalta oikeat asiat pysyvät agendalla sekä mahdollistavat nopean reagoinnin poikkeamiin. Esimerkiksi kyselyssä jätettyihin yhteydenottopyyntöihin ja tyytymättömien asiakkaiden palautteisiin voidaan reagoida nopeasti.

Jatkuva tiedon kerääminen, seuranta ja tiedon pohjalta tehtävät toimenpiteet johtavat syvempiin asiakassuhteisiin ja tyytyväisempiin asiakkaisiin.

tuo tieto osaksi arkea

Visualisoitu tieto osana organisaation arkea luo toimintamallin tutkitun tiedon käsittelemiseksi ja hyödyntämiseksi. Selkeän ja helppokäyttöisen raportointiportaalin avulla voit seurata asiakastyytyväisyyden kehittymistä ja tehdä tietoon perustuvia päätöksiä ja toimenpiteitä.

kehitä pitkäjänteisesti

Asiakaspalautteen jatkuva kerääminen  mahdollistaa toiminnan pitkäjänteisen ja suunnitelmallisen kehittämisen. Jatkuvan asiakastutkimuksen avulla tunnistat organisaationne vahvuudet ja tärkeimmät kehityskohteet  ja pystyt seuraamaan tekemienne toimenpiteiden vaikutusta asiakastyytyväisyyteen.

Valitse kumppaniksesi Innolink

Innolink on yksi Suomen johtavista tutkimusyrityksistä. Yli kolmekymmentä vuotta jatkuneen toimintamme aikana olemme toteuttaneet jatkuvia asiakastutkimuksia laajasti eri toimialoille ja erilaisille kohderyhmille. Meillä on pitkä kokemus esimerkiksi erilaisten projektiseurantojen sekä myynnin ja asiakaspalvelun tutkimusten toteuttamisesta.

Kun valitset tutkimuskumppaniksesi Innolinkin, saat käyttöösi laajan asiantuntemuksemme, monipuoliset tiedonkeruumenetelmät sekä parhaat raportointityökalut. Voimme toteuttaa tutkimuksesi tiedonkeruun esimerkiksi kuluttajapaneelissa, verkko- tai sms-kyselyllä, puhelinhaastatteluilla tai kasvokkain tapahtuvilla haastatteluilla. Tulokset raportoimme selkeästi ja helposti hahmotettavassa muodossa. Autamme sinua myös jalkauttamaan tutkimuksen tulokset käytäntöön.

Innolinkin asiakkaat ovat tutkitusti tyytyväisiä.

Jätä tarjouspyyntö tai viesti

Alla olevalla lomakkeella voit jättää meille viestin tai tarjouspyynnön. Olemme pian yhteydessä sinuun!