Hyödynnä tutkittua tietoa ja menesty

Onnistuneen johtamisen tueksi on aina tarvittu tietoa. Ajantasainen tieto mahdollistaa oikeiden päätösten teon, toiminnan tuloksellisuuden ja menestyksen myös tulevaisuudessa. Kumppaninasi tuomme tutkimuksen hyödyt käyttöösi, jotta voit saavuttaa tavoitteesi.


Palvelut yrityksille

Saavuta tavoitteesi tutkimusta hyödyntämällä

Kaikki tarvitsemasi tieto on löydettävissä – markkinoilta, asiakasryhmistäsi ja henkilöstöstäsi. Tutkimuksen keinoin autamme sinua keräämään sen ja jalostamaan sen tulokselliseen käyttöön yrityksellesi.

Tiedolla johdettu päätöksenteko avaa uusia kasvunäkymiä ja tuo kilpailukykyä liiketoimintaasi.

LUE LISÄÄ


Palvelut julkiselle sektorille

Johda organisaatiotasi tiedolla kohti tavoitteita

Tutkittu tieto on varmin pohja päätöksentekoon, kehittämiseen ja tavoitteiden edistämiseen.

Tutkimuksen avulla voit ymmärtää ja ennakoida uusia ilmiöitä sekä ohjata toimintaasi oikeaan suuntaan.

 

Lue lisää

Ota rohkeasti
yhteyttä!

 

Jätä viesti

 

 

Tiedon jäljillä -podcast

Tiedon jaljilla -podcast

Astu mukaan Tiedon jäljillä -podcastin tutkijahuoneeseen

Tiedon jäljillä -podcastissa käymme läpi kiehtovia tarinoita yritysten käännekohdista ja liikemaailman kiehtovista persoonista sekä tarinoista tositapahtumien takaa.

Teemme rohkeasti hypoteesejä, kysymme vaikeita kysymyksiä ja ratkomme kiinnostavia yrityselämän arvoituksia.

 

KUUNTELE

Asiakastarinat

Asiakkaidemme tiedolla johtamisen menestystarinoita

Kiireinen johtaja tarvitsee keskeisen tiedon yhteen näkymään

Rantalainen alkoi pala kerrallaan rakentamaan noin kuusi vuotta sitten asiakkuusjohtamistaan.  Tavoitteena oli saada liiketoimintaan vaikuttavia asioita selkeämmin esiin ja dashboardille, jotta niitä voidaan johtaa. Systemaattisen sekä relevantin tiedon keräämisen lisäksi Innolinkin tuottama hyöty ja arvo on ollut nimenomaan siinä, mitä tiedolla tehdään ja miten siitä johdetaan toimenpiteitä.

 

Lue lisää

Markkinatutkimus paljastaa menestymisen mahdollisuudet

Mukavuusalueella ei tapahdu kehitystä. Tämä pätee myös liiketoiminnassa: pelkästään totutulla alueella ja tutun asiakaskunnan kanssa toimittaessa kaikki voi sujua hyvin, mutta kasvua haettaessa on katsottava laajempaa kuvaa. Kasvun mahdollistamiseksi tarvitaan markkinatutkimusta.

Lue lisää

Tutkitusti tyytyväiset asiakkaat

Innolink toteutti vuoden 2023 päätteeksi asiakastutkimuksen, jonka tavoitteena oli mitata asiakkaiden tyytyväisyyden tasoa sekä tulevaisuuden tarpeita. Kyselyn kohdehenkilöt vastaavat organisaatiossaan asiakaskokemuksesta, kehittämisestä, markkinoinnista ja myynnistä.

Tuloksista nähdään, että Innolink on onnistunut vastaamaan asiakkaidensa tarpeisiin erinomaisesti. Suurin osa asiakkaista on hakenut yhteistyöllä apua erityisesti asiakaskokemuksen ja asiakassuhteiden kehittämiseen.

Lue lisää

 

Opas: Innolink tutkimuskumppanina

Opas: Innolink tutkimuskumppanina

Kokenut tutkimuskumppani hahmottaa organisaation johdon konkreettisista ja seurattavista tavoitteista omalle työlleen suunnan: mitä tietoa tarvitaan, miten se kannattaa kerätä ja miten tavoitteisiin pääsyä tulee seurata.

 

LATAA OPAS

Tomitusjohtaja Pekka Vuorela

Innolink tutkimuskumppanina – autamme sinua tekemään parempia päätöksiä

Tutkimuskumppanin valinta on haastavaa. Kuinka varmistat, että saat yhteistyöstä mahdollisimman suuren hyödyn ja että se vie organisaatiotasi haluamaasi suuntaan?

Lue lisää

Mikko Ulander

Julkishallinnon kyltymätön tiedonjano

Moni on kysellyt matkan varrella mitä se on se konsulttihomma, jota työksesi teet ja mitä konsultointityömme oikein sisältää? Minulla on ollut erityinen ilo olla viimeiset pari vuotta erittäin osaavan asiantuntijaporukan peräsimessä, saaden toteuttaa toinen toistaan mielenkiintoisempia asiakastoimeksiantoja arkemme, toistemme ja asiakkaidemme iloksi. Päätinkin kirjoittaa tähän blogiin maininnan arvoisia nostoja tutkimusyhteistöistä asiakkaidemme kanssa, avaamaan työmme sisältöjä.

LUE LISÄÄ

Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla

Selvitimme kyselytutkimuksella 150 eri julkisen sektorin organisaation asiakaskokemuksesta / asiakkuuksista vastaavalta heidän organisaationsa asiakaslähtöisyyttä. Kattoteemaksi haastatteluihin valittiin asiakaskokemuksen / asiakkuuksien tiedolla johtaminen, eli toisin sanoen järjestelmällinen asiakaslähtöisyys. Vastausten muodostama kuva maamme julkisen sektorin tilanteesta on mielenkiintoinen.

Lue lisää

Varmista onnistuminen jatkuvalla
operatiivisella asiakastutkimuksella

Asiakkaan jatkuva kuuntelu on keinosi asiakkuuksien
vahvistamiseen. Strateginen ja operatiivinen jatkuva asiakastutkimus on väylä asiakkaan ajatuksiin ja mahdollisuutesi löytää liiketoimintasi kannalta ratkaisevia oivalluksia, joiden kautta rakentaa menestystä.

 

Lataa opas

Asiakaskokemuksen mittaaminen

Lataa maksuton opas ja onnistu asiakaskokemuksen mittaamisessa

Asiakkaidesi tyytyväisyys, tarpeet ja toiveet ovat avainasemassa yrityksesi menestyksen kannalta. Mitä paremmin tunnet asiakkaasi, sitä onnistuneemmin pystyt kehittämään toimintaasi kokonaisuudessaan.

Lataa opas

Tilaa Innolinkin uutiskirje
ja olet ajan tasalla