Tutkimus, Analytiikka

Positiivinen asiakaskokemus näkyy energia-alalla

Mitkä ovat ne merkittävimmät operatiiviset tekijät energia-alan yhtiöiden toiminnassa, jotka vaikuttavat eniten asiakkaiden tyytyväisyyteen ja  suosittelutodennäköisyyteen? Miten toiminnassa onnistuminen ja asiakkaille yhtiöstä ensimmäisenä mieleen tulevat asiat ja mielikuvat vaikuttavat yhtiön maineeseen? Mitkä ovat merkittävimmät tekijät asiakkaiden energiayhtiön valinnassa ja yhtiöiden asiakaspidossa?

Kysyimme vuoden 2020 elo-marraskuussa energia-alan yhtiöiden asiakkailta tyytyväisyyttä heidän oman energiayhtiönsä sähkön myyntiin, kaukolämpöön, kokonaistoimitukseen ja sähkönsiirtoon sekä selvitimme merkittävimmät energiayhtiöiden valintaan vaikuttavat tekijät.

Energia-alan vertailevasta asiakastutkimuksesta ja sen merkityksestä omalle yhtiölle sekä koko alalle kertovat energia-alan kokonaisvertailussa pärjänneet Seinäjoen Energian Sanna Takala ja Kotkan Energian Kaukolämmön Risto Mellas.

Lue alta mielenkiintoisista tuloksista.

 

Loading...

Loading...