Asiakkuuksien kasvattaminen tiedolla johtamisen keinoin -webinaari
8.10. klo 14.00 – 15.00
Systemaattinen asiakkuuksien kasvattaminen vaatii onnistuakseen kokonaisvaltaista tiedolla johtamisen kehittämisotetta. Syvennymme mm. kovan asiakasdatan ja asiakaskokemustiedon hyödyntämiseen strategisessa johtamisessa ja operatiivisessa toiminnassa sekä annamme keinoja, joilla asiakasarvoa voidaan kasvattaa suositteluhalukkuutta vahvistamalla ja asiakaspoistumaa alentamalla.
Tervetuloa kuulemaan lisää tiedolla johdetusta asiakkuuksien kasvattamisesta. Asiantuntijana toimii Innolinkin toimitusjohtaja Pekka Vuorela.
Kirjaudu katsoaksesi webinaaritallenteen
Katso myös muut syksyn webinaarimme:
- NPS Huolto: lisää onnellisia kilometrejä organisaation asiakaskokemukseen – 30.9. klo 9.00
- Tiedon visualisointi – 20.10. klo 9.00