Asiakastutkimukset
Mitä asiakkaani arvostavat yrityksessäni ja sen palveluissa? Miten syvennän asiakaskokemusta? Mihin suuntaan asiakkaideni lojaliteetti on kehittymässä?
Asiakastutkimus
Hyvin analysoitu tieto yrityksesi, kilpailevien yritysten tai aivan uusien asiakasryhmien käyttäytymisestä, arvoista ja mielipiteistä mahdollistaa liiketoimintasi arvon kasvattamisen.
Asiakastyytyväisyys kertoo sinulle asiakkaiden tyytyväisyyden eri asiakaspolun vaiheissa ja heidän sitoutumisensa tason organisaatiosi.
NPS-suosittelutodennäköisyys kertoo kuinka suuri osa asiakkaistasi on valmis suosittelemaan sinua ja miksi.
NPS Huolto
Nps Huolto antaa sinulle selkeän näkemyksen, miten liiketoimintasi osa-alueita voi kehittää NPS-suositteluluvun avulla.
Projektiseuranta
Työväline, joka auttaa organisaatiota kehittämään prosessejaan jatkuvasti. Asiakas ja myyjä arvioivat projektin onnistumisen palautejärjestelmässä.
Ota yhteyttä – kerromme mielellämme lisää
Referenssit
Innolinkin asiakaskuntaan kuuluu 40 Suomen sadasta suurimmasta yrityksestä. Lisäksi teemme yhteistyötä merkittävien julkisen sektorin organisaatioiden kanssa.
Kaikki referenssit