Asiakastutkimukset

Mitä asiakkaani arvostavat yrityksessäni ja sen palveluissa? Miten syvennän asiakaskokemusta? Mihin suuntaan asiakkaideni lojaliteetti on kehittymässä?

Asiakastutkimus

Hyvin analysoitu tieto yrityksesi, kilpailevien yritysten tai aivan uusien asiakasryhmien käyttäytymisestä, arvoista ja mielipiteistä mahdollistaa liiketoimintasi arvon kasvattamisen.

Asiakastyytyväisyys kertoo sinulle asiakkaiden tyytyväisyyden eri asiakaspolun vaiheissa ja heidän sitoutumisensa tason organisaatiosi.

NPS-suosittelutodennäköisyys kertoo kuinka suuri osa asiakkaistasi on valmis suosittelemaan sinua ja miksi.

NPS Huolto

Nps Huolto antaa sinulle selkeän näkemyksen, miten liiketoimintasi osa-alueita voi kehittää NPS-suositteluluvun avulla.

Projektiseuranta

Työväline, joka auttaa organisaatiota kehittämään prosessejaan jatkuvasti. Asiakas ja myyjä arvioivat projektin onnistumisen palautejärjestelmässä.

Voitetun tai menetetyn asiakkaan analyysi

Kun haluat tietää, miksi olet hävinnyt tai voittanut merkittäviä kauppoja, selvitämme voitetun tai menetetyn asiakkaan analyysilla heikot kohtasi ja menestystekijäsi.

Ota yhteyttä – kerromme mielellämme lisää