Innolink

Kirjoittaja

Jottemme puhuisi asiakkaiden kuuntelun tärkeydestä ainoastaan omille asiakkaillemme, keräämme jatkuvasti palautetta myös omasta toiminnastamme.

Projektiseurannan avulla kysymme palautetta asiakkailtamme aina projektin päätyttyä tai jatkuvissa projekteissa vähintään kahdesti vuodessa.

Maalis-toukokuun aikana asiakkaamme arvostivat yhteistyömme sujuvuutta (arvosana 4,5 asteikolla 1-5) ja onnistuimme yhteistyöllämme tuottamaan asiakkaillemme lisäarvoa (arvosana 4,4 asteikolla 1-5). Toukokuussa suositteluindeksimme oli hienosti 83! (Lisätietoa NPS-mittarista löydät täältä.)

Avoimissa palautteissa kiitosta keräsi toimintamme asiakaslähtöisyys, toimiva projektinhallinta sekä yhteistyömme mutkattomuus.

Tässä muutamia kommentteja asiakkailtamme:

  • Asiakaslähtöinen lähestymistapa, yhteistyö sujuu.
  • Asioiden järjestely oli sujuvaa ja tapaamisissa syntyi uutta ajattelua ja näkökulmia toiminnan kehittämiseksi.
  • Tulosten julkistamispalaveri oli onnistunut. Tutkijat ottivat lisäksi huomioon toiveemme laadullisen aineiston (avovastaukset) analyysista.
  • Tutkimuksen suunnittelu oli sujuvaa. Verkkoaineisto on erittäin hyödyllinen ja antaa mahdollisuuden lisäanalysointeihin.
  • Nopea reagointi toiveisiin ja jämäkkä projektin hallussapito.

Kehitystä asiakkaamme toivoivat tulosten visuaaliseen ulkoasuun.

Suhtaudumme kaikkeen palautteeseen nöyrän kiitollisina ja haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme paremmaksi.

Kiitos kaikille asiakkaillemme keväällä tehdyistä kiinnostavista projekteista ja saamastamme arvokkaasta palautteesta! Tästä on hyvä ponnistaa eteenpäin jatkuvan kehittymisen tiellä.


Viimeisimmät artikkelit:

Tilaa Innolinkin uutiskirje ja ryhdy tiedolla johtajaksi.

 

Miten voimme helpottaa arkeasi? Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

 

Ota yhteyttä