Ajankohtaista
Tutustu asiantuntijoidemme näkemyksiin ja haastatteluihin sekä ajankohtaisiin töihimme.
Asiakkuuksien johtaminen tiedolla – 6 positiivista sivuvaikutusta
Asiakastutkimus voi aiheuttaa monia positiivisia sivuvaikutuksia, jotka auttavat organisaatiotasi oikeaan suuntaan. Tarvitaan vain huolellinen suunnittelu, säännöllinen toteutus sekä saatujen tulosten laaja-alaista hyödyntämistä.
Tiedolla Johtaja 2023 on valittu!
Vuoden Tiedolla Johtaja -juhla oli täynnä mielenkiintoisia puheita, keskusteluita ja ennen kaikkea tärkeitä juhlavieraita, kiitos siis osallistumisesta juhlaamme.
Vuoden Tiedolla Johtaja Rantalainen sekä kunniamainitut HSY ja Saint-Gobain pääsevät osaksi tiedolla johtajien kunniagalleriaa.
Innovoinnin muuttuvat menestysreseptit ja Dominant design
Markkinadisruptiot ja teknologian kehitys koskevat meitä kaikkia. Muutokset markkinassa, vähittäinen muutos tai shokit, ja teknologian kehitys ovat jatkuvasti läsnä olevia ilmiöitä, niitä ei vain aina kyetä näkemään ja ennakoimaan ajoissa. Ennakointiin löytyy kuitenkin lääkkeitä, erityisesti innovaatioiden tutkimuksen alueelta.
Selvitys: Eduskunta tasa-arvoisempi kuin ennen
Tasa-arvo eduskuntatyössä -seurantatutkimuksen mukaan eduskunta on työpaikkana tasa-arvoisempi kuin ennen. Tosin naiskansanedustajat kohtaavat miehiä useammin häirintää ja epäasiallista käytöstä.
Asiakastarinat
Tutustu tiedolla johtamisen menestystarinoihin.
Kiireinen johtaja tarvitsee keskeisen tiedon yhteen näkymään
Rantalainen alkoi pala kerrallaan rakentamaan noin kuusi vuotta sitten asiakkuusjohtamistaan. Tavoitteena oli saada liiketoimintaan vaikuttavia asioita selkeämmin esiin ja dashboardille, jotta niitä voidaan johtaa. Systemaattisen sekä relevantin tiedon keräämisen lisäksi Innolinkin tuottama hyöty ja arvo on ollut nimenomaan siinä, mitä tiedolla tehdään ja miten siitä johdetaan toimenpiteitä.
Lue lisää asiakkaidemme tiedolla johtamisen menestystarinoista.
Tilaa Innolinkin uutiskirje ja olet ajan tasalla.